niedziela, 24 kwietnia 2016

Kleszcze - jak zapobiegać?

Kleszcz - pajęczak

Jak zapobiegać kleszczom? Preparaty/obroże/tabletki? Czytaj dalej

OBROŻE
 1.FORESTO
2. KILTIX
 3. SABUNOL
 4. PESS
Wymieniłam te najbardziej znane, nie wiem jak jest ze skutecznością, na każdego psa działa inaczej. Jest ich dużo więcej, ale nie chcę zanudzać.


KROPELKI
 

 1. FIPREX

2. EKTOPAR
  3.SABUNOL 



4.HAPPS
I wiele, wiele innych. Nie wiem jak działają! ILE PSÓW, TYLE OPINII. 


TABLETKI
Bravecto 

  

Czym zabezpieczasz swojego psa?  

*zdjęcia - google, sklepy internetowe 
Ps, jeżeli ktoś chce linka, to śmiało :)  

6 komentarzy:

  1. My stosujemy krople i obrożę Sambunol. Kleszczy na psie jak dotąd nie znalazłam, ale nie jestem w stanie stwierdzić czy to zasługa preparatów, czy czegoś innego.
    Pozdrawiamy
    M&K

    OdpowiedzUsuń
  2. My stosujemy krople (Fiprex) i jak na razie 0 wbitych kleszczy podczas stosowania, tylko 1 chodzący. Mam zamiar kupić też czystek i jej podawać. ;)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przymierzam sie do kupna Foresto juz niedlugo ;)

    ---------------------------
    swiatsary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas w tym roku jeszcze 0 kleszczy. Stosujemy kropelki Controline i karmę Green Dog (z ziołami, które podobno odstraszają kleszcze). Jak narazie jestem bardzo zadowolona - oby tak było dalej.
    BIAŁY MALTAN

    OdpowiedzUsuń
  5. Foresto super działa, warto kupić.

    pozdrawiam
    Michał
    www.szkola-doberman.pl

    OdpowiedzUsuń